PAUL KLEE |
" NIL" |
COMENÇAM UN TEMA NOU DE GEOMETRIA: PAU KLEE I WASSILY KANDINSKY.
TOT DOS PINTAVEM QUADRES I DIBUIXOS MOLT GUAPOS AMB FIGURES GEOMETRIQUES, LINEES, PUNTS, COLORS DIFUMINATS MOLT VIUS, TÈCNIQUES I TEMES MOLT VARIATS.
"MOIX I OCELL" |
" GLOBUS VERMELL" |
"JARDI DE TUNÍCIA" |
"PEIX MÀGIC" |
TÈCNICA: ESGRAFIAT. |
DE LES IMATGES MOSTRADES, CADA INFANT, POT TRIAR AQUELLA QUE MÉS LI HA AGRADAT, JA SIGUI PEL COLOR, PER LES FORMES QUE UTILITZA, PEL TEMA QUE REPRESENTA O PER L'AUTOR QUE L'HA FETA.....UNA VEGADA OBSERVADA I COMENTADA LA PODEN IMITAR.
WASSILY KANDINSKY |
TÈCNICA: DIBUIX DE CERES TOVES . |
DIFUMINAT DEL FONS AMB CERA TOVA |
"COMPOSICIÓ NÚM.8" |
TÈCNICA: FONS DIFUMINAT AMB CERA TOVA. ESTAMPACIÓ I COMPOSICIÓ LLIURE AMB TEMPERA DE COLORS FENT FORMES GEOMÈTRIQUES I LINEES LLIURES. UTILITZAM OBJECTES CASOLANS I SENZILLS COM TASSONS, POTS DE VIDRE, CARTRONS.... |
|
OBSERVAM QUE KANDINSKY DIBUIXAVA, JUGAVA I FEIA COMPOSICIONS DE FIGURES GEOMÈTRIQUES UNES DINS
LES ALTRES ..NOSALTRES TAMBÉ VOLEM JUGAR AMB FORMES.. PARTIM D'UN TAMANY PETIT PER ANAR FENT-LO MÉS GROS...LA FIGURA VA CREIXENT. DIBUIXAM CERCLES, TRIANGLES I QUADRATS. . . OMPLINT DE COLOR ELS ESPAIS QUE QUEDEN ENTRE LÍNIA I LÍNIA..
QUINS ALTRES NOMS PUC PENSAR I ESCRIURE AMB LES LLETRES DEL LLINATGE KANDINSKY ?
K....... KEKA........
A....... AIGUA....ALEJANDRO..AXEL
N...... NADIA....
D..... DIMONI....
I...... IMANE...INDI
N.... NIU....
S..... SALVADOR......
K.... KIWI.....
Y..... YESSICA.......
Y..... YESSICA.......
UNA VEGADA QUE JA HEM DIBUIXAT I
ACOLORIT LES FIGURES, PODEM COMENÇAR A FER LES SERIACIONS.....
QUINA PASSADA!!!!.....
QUI HO DIRIA MAI!!!!.....
FENT ACTIVITATS ARTÍSTIQUES FEIM: MATEMÀTIQUES, LLENGUA, GRAFOMOTRICITAT, PSICOMOTRICITAT.....QUINA MANERA MES DIVERTIDA D'APRENDRE!!!!
A PSICOMOTRICITAT TAMBÉ CREAM.....AMB ELS COIXINS DE PSICO INTENTAM CONSTRUIR EL QUADRE D'EN PAUL KLEE. PRIMER OBSERVAM COM ÉS, QUINES PECES PUC NECESSITAR, QUINA DISTRIBUCIÓ HE DE FER......ENTRE TOTS HO MUNTAM.
"LLUNA PLENA" |
AIXÍ HA QUEDAT LA NOSTRA OBRA " LLUNA PLENA". |
DESPRÉS D'ANALITZAR L'OBRA, DE PENSAR QUÈ PASSA AL QUADRE, COMENTAR LES DIFERENTS IMPRESSIONS, QUIN TÍTOL POT TENIR .....
PREPARAM UN COLLAGE AMB FORMES GEOMÈTRIQUES: QUADRATS, CERCLE I TRIANGLES.
DESPRÉS AMB LLAPIS FEIM LES LÍNIES, CADA INFANT FA LA SEVA PRODUCCIÓ A PARTIR DEL QUE HA POGUT OBSERVAR A LA PISSARRA.
" BALLANT AMB POR" |
Quins artistassos que tenim...
ResponElimina